طـــواف یـــار

بسم الله...

طـــواف یـــار

بسم الله...

طـــواف یـــار

"بســــم رب الــــحســـین"

این روزها غم تو مرا می‌کشد حسین !

شب های ماتم تو مرا می‌کشد حسین !

تا آن دمی که منتقم تو نیامده ست !

سرخی پرچم تو مرا می‌کشد حسین !

از لحظه‌ی ورودیه تا آخرین وداع !

هر شب ، محرّم تو مرا می‌کشد حسین !

هنگام پر کشیدن یاران یکی یکی !

اشک دمادم تو مرا می‌کشد حسین !

داغ علی اصغر و عباس و اکبرت !

غم‌های اعظم تو مرا می‌کشد حسین !

از قتلگاه تو چه بگویم؟ حکایتِ !

انگشت و خاتم تو مرا می‌کشد حسین !

بر نیزه در مقابل چشمان خواهری !

گیسوی درهم تو مرا می‌کشد حسین !

سالار سر بریده‌ی زینب سرم فدات !

هستی فاطمه! پدر و مادرم فدات !
.................................................

عجیب آرامش می گیرم با این بند از کمیل عزیز :

یا سیدی و مولای اقسم صادقا لئن ترکتنی ناطقا لاضجن الیک بین اهلها ضجیج الاملین و لاصرخن الیک صراخ المستصرخین و لابکین علیک بکاء الفاقدین و لانادینک این کنت یا ولی المؤمنین یا غایة امال العارفین یا غیاث المستغیثین یا حبیب قلوب الصادقین....

......................................................


همیشه قبل هر حرفی برایت شعر می‌خوانم
قبولم کن من آداب زیارت را نمی‌دانم


نمی‌دانم چرا این قدر با من مهربانی تو
نمی‌دانم کنارت میزبانم یا که مهمانم


نگاهم روبه‌روی تو بلاتکلیف می‌ماند
که از لبخند لبریزم، که از گریه فراوانم


به دریا می‌زنم، دریا ضریح توست غرقم کن
در این امواج پرشوری که من یک قطره از آنم


سکوت هرچه آیینه، نمازم را طمأنینه
بریز آرامشی دیرینه در سینه پریشانم


تماشا می‌شوی آیه به آیه در قنوت من
تویی شرط و شروط من اگر گاهی مسلمانم


اگر سلطان تویی دیگر ابایی نیست می‌گویم:
که من یک شاعر درباری‌ام مداح سلطانم

«سید حمیدرضا برقـــعی »
.................................................

هر چنــــد حال و روز زمین و زمان بد است

یک تکه از بهشت در آغوش " مشــــهد " است

حتی اگر به آخـــــر خــط هم رسیده ای

اینجا برای "عــــشــق " شروعی مجدد است

" نفـــــس می کشم
به امید رضای امام رئـــوفم...."
.................................................

گنجینه
خواندنی ترها

عشق...

شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۱، ۱۱:۰۰ ق.ظ

وقتی که در نیزار زندگی می کرد، یک روز او را دید که از کنار آنجا می گذشت. همان یک نگاه کافی بود تا عاشق او شود... وقتی که رفت، ماتم گرفت که چگونه او را پیدا کند. آنقدر دعا و گریه کرد تا سرانجام یک روز او را دید… جرأت نکرد جلو برود. ایستاد تا او حرفی بزند. و او شروع کرد به خواندن قرآن. یکی دو آیه بیش تر نخوانده بود که دیگر طاقت نیاورد. به سوی او رفت و لبهایش را بوسید. «خیزران» را می گویم؛ همان نی معروف؛ عاشق «حسین» بود...

 

 


  • ۹۱/۰۷/۲۹
  • مسافر

نظرات  (۱۰)

سلام عزیزم من توی وب قبلیت نظر رو دادم بخونش 

موفق باشی

باتبادل لیتک موافقی من لینکت کردم

پاسخ:

سلام کزبلایی...

لطف دارید...

  • مدیون حسین مجنون ابالفضل محزون زینب
  • السلام علیک یا اباعبدالله الحسین
    بخشودگی اهل گنه در صف محشر وابسته به یک گردش چشمان حسین است
    سلام دوست عزیز
    میخواستم دعوتت کنم بیای وبلاگ امام حسین (ع)واگه دوست داشتی لینکشو تو وبت بذاری و تو اینکار شریک باشی با توجه به نزدیک شدن به ماه محرم.
    ان شاالله مثه من حاجتتو از اقا امام حسین بگیری.التماس دعا
    http://emamhosein1390.blogfa.com
  • مجنون حسینم مدیون اباالفضل
  • یک گوشه میرویم و فقط گریه میکنیم

    حالا که کرببلای تو قسمتم نشد...

    التماس دعاااااااااااااا...

    انشاالله عیدی هممون یک شب جمعه ... حرم ارباب...
    پاسخ:
    الهی ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامین....
  • پرهای صداقت
  • ( من کنت مولاه فهذا علی مولاه )

    با سلام...

    پیشاپیش عید ولایت و امامت را که به شکرانه ی تکمیل دین و تتمیم نعمت همگان

    با عرشیان و فرشیان است ، محضر شما و همه ی شیعیان

    تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
    پاسخ:
    ممنون از حضورتون
  • تبلیغ رایگان وب سایت های مذهبی
  • سلام دوست عزیز
    در راستای تبلیغ و ترویج سایت های مذهبی و مهدوی یک وبلاگی طراحی شده
    که شما میتونید وبلاگ یا وب سایت خودتونرو به صورت رایگان
    در اون تبلیغ کنید و بازدید خودرا افزایش دهید.
    برای تحقق این هدف در این طرح شرکت کنید.
    با ارزوی موفقیت.
    http://tablighaterayegan.mihanblog.com
    یاعلی.
    بیا
    تا ببینی
    احساس سوختن به تماشا نمیشود....
    پاسخ:
    خدایا صبری بده که بس بی صبرم...
  • مجنون حسینم مدیون اباالفضل
  • از بارغــمت قــد فلــک خـــم مانده

    در دیــــده ما بارش نـم نـم مانده

    ای عزاداران حـسین به وقت شرعی عزا

    کمتر از سی روز تابه مـــحرم مانده...


    26روز تا محرم.
    پاسخ:
    عجلم را تو به تاخیر انداز ... چند روزیست دلم تنگ محرم شده است...
    سلام وبت مهشره...من که حال کردم...
    یه سر به وب من بزن اگه خوشت اومد لینکم کن و خبرم کن تا لینکت کنم...
    یا علی
    شاعرانه...عاشقانه...بی کسی
    www.ehsaa30.blogfa.com
    *************************
    چی آوردی سر ِ دنیام ؟خودم خسته ام، دلم زخمی



    ببین رفتم از آغوشت ، هنوز داغی نمی فهمی




    به دستات اعتمادی نیست ، حتی وقتی که همراهی


    تو تعبیر ِ شبی اما ،همش فرض میکنم ماهی


    *
    پاسخ:
    جسارتا محشر...
    سلام دوسته خوبم
    وبلاگه عالی دارین
    مطالبتونم جالب و بسیار مفید بود
    مرسی از مطالبتون
    موفق باشین.....
    سلام.وبلاگ زیبایی داری.از مطالب وقالب خوبی استفاده کردی.اگه از عکس ها وتصاویر منطبق با مطالبت استفاده کنی خیلی عالی میشه
    اگه دوست داشتی منو با نام پنل پیام کوتاه لینک بزن آخه من فروشنده پنل پیام کوتاه هستم.راستی اگه پنل خواستی میتونم تخفیف ویژه بهت بدم.به هر حال خوشحال شدم
    منتظرم
    smswebgardi.blogfa.com
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی


    ساخت فلش مديا پلير